Sunday, March 29, 2009

Keputusan Perlawanan

Senarai keputusan dan kedudukan pada kejohanan 29 Mar 2009 ialah seperti berikut:




Ralat: Beberapa points semasa pengiraan telah diubahsuai kerana terdapat bugs pada spreadsheet terdahulu. Ini adalah keputusan terkini dan markah sebenar. Bagaimanapun, tidak mengubah kedudukan 1st, 2nd and 3rd. Sorry for any inconvenience caused.

Nizam - best beginner award.
Engku - retired at 11th hole... kalau ada buggy ni, buaya nih....

Untuk keputusan lengkap, atau nak software buat side betting, sila hubungi saya...

Tahniah kepada pemenang, yg kurang bernasib baik, cuba lagi di kejohanan akan datang..

2 comments:

  1. Yeah! Apology accepted because it doesn't change my point, but it changed my position.

    Nasib baik ada 2 point lebih. Kalau tidak, Nizam (beginner) potong aku. Aku pasti dalam hati dia ada target nak belasah aku lain kali.

    By the way Mister Organizer. Next time you may address me as Abang Aenal because there's 2 Zainal.

    ReplyDelete
  2. Aper2 pun to all Buaya Carey-Masters Mac09, wa salute u all, stamina mantop. Ni entah kali ke brp aku main kat sini dan masih x leh habis 18 holes.

    Kali ni sebenor nyer lagi parah..masuk lubang 4 aku tunduk bawah dah gelap lg 5 bersiar2 visit fairway. By the way Pro2 aku akan kembali utk pecah rekod...main 9 holes dan 2nd 9 biasa lah...hahahah mapuh. Monday MC geng he he.

    Apa2 pun best join tetap join.

    ReplyDelete